Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

lördag 31 januari 2015

Nu...

Nu sitter jag och drömmer om solen och värmen som finns på de fina sommar kvällarna.Jag är en person som gillar solen och värmen mer än vintern fast vintern är bra.Det är i alla fall hur jag har upptäckt det senare när vi bodde i Sverige.När sa till pappa i chochabamba att nu längtar jag till Sverige så vill jag smaka:filmjölk.Så tänkte jag på mormor och farmor på dom.Nu kommer jag på när vi kom hem till Sverige 1997 sommaren.När vi landade på flygplatsen och vi skulle gå ut genom dörren till en stor hall.Där många personer var:då kom jag ihåg att jag letade efter någon jag kände igen.Jag sprang ut och såg Gunnar Vingren min pappas bror.Det var en härlig dag.Men det var mycket folk som jag inte kände igen.Detta var nu en liten insperation om flyggplatsen.Men jag tyckte att snö var nått nytt.Det var mycket kläder tänkte på vintern när jag var mindre som jag tyckte att vintern är lång.Alla kläder som man inte var van vid.Sen under dessa år jag har bodd i Sverige så vet jag att:jag är ingen vinter person.Tänker varje år när det är dags för vinter tiden.Så är det:Oh kan man inte bara åka till ett varmt land och att komma tillbaka när det är vår!Ni kanske tycker att jag är konstig men kommer aldrig bli än vinter person.Denna blid är från Grekland 2012 på Corfu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar