Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

onsdag 28 januari 2015

Oj vad sent

Oj vad klockan 09.00 är sent men jag måste säga en sak som jag har upplevt dessa dagar och funderat om jag såg rätt.
Men förra veckan när jag var ute med mina kids på jobbet en blåsig onsdagen på efter middagen när vi hade ätit mellan mål.Då såg jag upp mot molnet och tittade på himlen så såg jag:ett hus med tak och ett fönster och med två styckna personer bredvid varandra.Då tänkte jag kanske är det mormor och morfar som är i deras hus och har det bra nu?Så tänkte jag en stund och kollade upp i gen då såg jag huset igen.Då började jag tänka på min mormor och morfar kanske betyder det att de finns nära mig så att de ska känna att sig trygga.Mormor sa hela tiden;det är du och jag Kajsa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar