Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

onsdag 24 december 2014

Julafton med snö

Hej..nu är det jul och det snöar ute det är helt magist att de snöar just på julafton medans min mormor Elivira vilar. Nu känns det som jul när man får ju denna jul känsla som man har väntat på hela denna månad med kyla fast inte som de brukar vara.I kväll ska jag göra nått som jag inte brukar göra varje jul.Jag en del av min familj ska sjunga för de som inte har några på julen,vi ska till kungsporten och sjunga för folk som blir bjudna på mat, som jag hoppas att de kommer att bli bra för de som är där så de känner en julkänsla som de kommer att minsa bra även att de inte har en familj.
Nu är det snart Kalle Anka på tv som man nog ska kolla på för det är ju en traditon som man har gjort i 26år nu och det är vad man längta efter när man börjar på denna månaden.Det bästa är att min mormor är här och hon är lite pigg men det är viktigt att hon är här.Skulle kunna strunta i alla paketet och vara med sin mormor.Hon är den jag ända som jag har nu och jag är så tacksam att hon finns i mitt liv.Vill bli som hon är en kvinna i sin ålder som har ett stort hjärta av guld.Vet inte vad livet skulle vara att vara utan henne?.Nu har hon vilat sen jul maten och nu är de väl dags för jul fikat som består av café och en Good kaka, något enkelt som hon sa vid maten när hon var mätt och trött.




Mormor Elivira 89år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar