Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

tisdag 23 december 2014

Vågor

Detta är tavla som hänger i mina föräldrars fin matrum.Jag älskar verkligen denna bild den får min att åka i väg till anda på platser som är annorlunda varje gång.Som sommaren när jag längtar efter havet som kan kasta sin vågor när det blåser.Sen på vintern när man vill åka till solen och vågor i från Sverige .Jag älskar havet och vågor och vatten.Men jag har respekt för vatten.Hur jag mår,hur jag känner ju då när jag kommer till dem.Vilket humör jag är,just i kväll åt vi lite mat innan jul maten kommer till sin ordning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar