Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

torsdag 18 december 2014

En del av mitt liv.

Min familj bodde i Bolivia i 5 år ca nått sånt tror att vi var så lång tid.Jag kommer att vi bodde är vanligt liv som man göra i sin vardag hemma  där man är.Förutom att det är fattigare i landet och det är mera farligare än att bo Sverige.Kommer i håg att jag gick på ett dagis på en svenska skola där det fanns alla klasser upp till högstadiet.Det var jag,min syster(Frida,Tommy,Elias,Rebecka.,Maria)vi var i en liten grupp som var minst på skolan...Sen tror jag under en tid var de många svenska missionärer som åkte hem till Sverige med sina familjer.Då var skolan inte så många elever kvar men det var mysigt kommer jag ihåg.Vi elever som var kvar när jag gick i klass 1:an till 2;an då vi inte så många elever som jag berättade innan.Det kändes som en familj på nått sätt för man var tajta.Kan känna att jag saknar det i bland men det var den tiden då.Nu en del egna familjer och lever vidare även jag i vad jag gör nu i mitt liv.Men när man träffar de som var i Chochabamba så är det kul.Fast att man har tappat en kontakten med visa. Kanske är det bara jag som tänker på detta?Jag vet inte?är tacksam att har bott i Chochabamba för de kommer alltid vara ett andra hem i mitt hjärta fast jag bor i Sverige nu..  
Kul att du läste detta...
God Jul och Gott Nytt År.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar