Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

torsdag 9 januari 2014

Brasilien

6/12.-2014..Brasilien.. Vaknade upp skulle mot stad.Centrum shopping och solen sken 30grader sol.Som de har vart varje dag-kväll.Vart med marknader och köpt och fyndat Sandler.Gick till en stor park med massor av lampor i hela parken.Där fanns wi-fi då kunde jag få kontakt med världen.I parken var de musik så vi började att dansa och vi skämde inte.För vi är ju här med våra vänner. I denna parken sprang de många eller att gå dit med familjen.En nöjes grej som de göra varje kväll här i Belem de som hinner och vill.Så blev de nagel fix och massage för en del. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar