Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

måndag 6 maj 2013

Tennis

Nu har jag tränat lite i kväll så gött.Det är för man har DEN BÄSTA tränaren på plan..!Älskar verkligen att spela tennis fast det är en dyr sport.Jag gillar att få utmaningar så jag blir bättre..Att känna när bollen passerar linjen och man måste kämpa för det är kul.Men det är även svårt på ett sätt.Om jag ska träna 2gr i veckan måste jag nog sluta med nått annat.Min mamma bara skrattade i kväll när vi körde hem.Ville gärna spela i sommar-tennis men de gick inte tänkte jag.Om man har ett gym kort måste man använda de oxå även att man tycker om tennis!De får bli extra tennis med min pappa när han kan spels.Bilden som jag har lagt upp den såg jag innan jag började att spela.Dyr bil men fort går den nog.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar