Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

torsdag 16 maj 2013

Harry

Detta är Harry Elivis Lille bror han är 4år fyllda nu i maj.En kille som vet vad han vill  och älskar att gå i skogen.Det han inte gillar är att någon går i badet själv för då ska Harry med.Gillar att simma om matte är med och gammel matte är med.Harry har en tjej kompis(Doris,som jag tror att han gillar fast han inte har sagt nått)som bor i berghem,sen bor Doris med Ställa och Majsan.Med deras matte och husse Marita och Henry,Anna.Sen har Harry en kompis som heter Sigge.Nu på sistone har de kommit en till hund bervid gammel mattes hus.Där finns det en till hund den är en bebis fortfarnde.Jag och Harry har gått en bra hund kurs så nu är vi nog meta bättre kompisar och stakare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar