Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

måndag 13 maj 2013

Bra program

Den som känner mig vet att jag tycker om barn.I dag när jag slog på tv så var denna person på kunskaps kanalen.Hon berättade om den nya skollagen.Den vet jag redan om och hur den funkar.Sen kom det en kvinna fr Småland och berättade om deras verksamhet.Hur de jobbar då blev jag så moterverade.Att jag vill att våra barn ska hitta nya lekar på mitt jobb.Att det ska kännas kul med de roll lekar de gör.Jag blev så motiverad så mina tankar började tänka hur min arbetes plats.Med barns verksamhet ska bli mera levande. Hur vet jag inte med det är min DRÖM...!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar