Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

torsdag 30 maj 2013

B!!i Globen

I går tog jag tåget från Jönköping vid kl.12.00 och åkte till Örebro.När jag kom dit vid 14.42 ca så var min syster Frida där och väntade på mig.Sen skjutsade jag henne på cykeln och vi åkte till gustavssovsgatan.Där så var min ena syster och svåger.Ellen som är min syster  var där hade laddat inf.Så åt vi lite sallad och sen kom Emma och Emma.Sen åkte vi dit.Sen så började konsären med Beance..sjukt galet att vi var där och tid vi i mitten vid scenen och stod.Vi dansade los!Helt sjukt för de var så SJUKT grymt bra..!!!!Den bästa 25år gåva ever.!tack Ellen,Frida,Emma..!Jag är så SJUKT Grym NÖJD!!..Den bästa konsären på länge..!!Så vaknade jag ca.07.30 och tog frulle med syskonen och år en jordgubbs tårta till cafet.!Vill bara att jag är så SJukt nöjd!!!Kram på er nu ska jag hem till kaxholmen och sen möte vid 17.00 i dag.Undra hur de ska gå?Hm..NJUTA!!Vill bara säga att jag är SJUKT nöjd.Vi stod i mitten av scen men jag är sjukt nöjd.!!!...I love you My sisters and Emma..!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar