Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

onsdag 5 september 2012

River.....

Nu sitter jag på min rast och tänker jag vad som gör mig lycklig i mitt liv?Det är man är nöjd med sig själv och att,man har folk och personer runt omsig sig som gillar en.Att de betyder mycket för än själv även att man inte bor nära varndra..Det är som min tjej kompis i Umeå hon och jag har gått igenom mycket bra grejer ihop och annat.Hon är en fin bra person som jag tänker på ibland hur hon har de?Vet att hon är en bra vän fast jag inte har så mycket kontakt med henne nu ,som jag ha vilat ha sen hon flyttade uppåt.
Hittade den jag denna låt när jag sökt på RIVER på youtube.
Har inte hört denna innan men sången säger så mycket denna ska jag nog lyssna mera på..
Ha en skön mysig höst dag...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar