Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

fredag 28 september 2012

om ja fick...




Om jag fick vara på en plats nu!så skulle de vara på ett varmt ställe där man inte behövde regn kläder inte vinter kläder heller.
Det skulle vara sol och regn ibland men inte vinter.
Då kan ni gissa vart någon stan jag kan menar.På den platsen måste de vara skratta hjärtan som behöver hjälp i nuet.Någon som behöver bli sedd just i stunden för ingen annan gör de annars.Att se deras behov med kärlek och uppmuntran och ge dem stark att vakna upp och visa att de är VÄRDEFULLA på deras sätt. Att se de dem växa som personer..

För jag har en dröm att åka till ett barnhem någon stans i världen men jag skulle MEST åka till ett barnhem i Chochabamba.
Det är nog för att mitt hjärta tillhör Sydamerika varmt om mitt hjärta.Vet inte än hur de kommer att bli?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar