Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

torsdag 27 september 2012

GLAS-ÖGON







 Jag brukar inte visa att jag har glas ögon men hittade 2 st bilder på min dator där jag har de två olika glassögonen på mig.
Den första bilden så sa min mamma när jag tog bilden-du ser ut som Josefine i örebro.
K-ja de ser jag ut som..de är vi sögosom är så snygga ihop!(vet inte om vi har samma glass ögonn bara?.)
detta är glas ögon nummer två...svarta bågar mera större...lite större än de andra och fyrkantiga.Men de är snygga och att de hjälper mig mest för mina ögon i en bok.:viktigt


snart kommer min blogg musik video, när jag tänker på låten så hur den är så kom dessa ord ur mig i låten;,vänner,livet,förlorade vänner,drömmar,hopp,musik,ansvar.
att man kan leva utan pengar, att de är inte så viktigt, fånga drömmar,att leva i nuet.att man inte kan leva utan ens nära och kära i livet.,<3
 Hoppas att ni som läser får en bra dag/kväll/förmiddag du som läser detta nu....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar