Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

tisdag 14 augusti 2012

mmm

Dessa är två av min favorit klänningar...den vita hade jag på studenten.Det var nog den bästa dagen i mitt liv för jag hade inget hopp kommer jag när jag blev sjuk.Då var de på ribba skolan jag trodde att jag skulle vara sjuk länge och jag var inte på topp.Alla som såg mig i skolan trodde att jag hade skolkat i 2veckor för jag var på sjukhuset och mådde pyton!Sen gick jag 4år i gymnasiet och tänkte förs jag insåg på min student dag att jag har gått ut skolan.Sens dess har jag gjort min dröm som kom tills nu.Jag tycker om mitt jobb alla som jobbar med mig,tycker att jag kör ett bra jobb.
Den rosa klänningen är snygg och jag känner mig fin och den har en latinamerikans känsla när jag tar på mig den.Att jag ska ha den på min lilla systers bröllop nu i Augusti och I Love it!....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar