Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

söndag 13 februari 2011

Söndag kväll...

Är förvirrad om man ska ta bort vänner på sin lista som man har känt hela sitt liv? bara ha dem kvar?.För om man tar bort dem vet man inte hur de ska ta det då?.Man göra det någon gång i livet,jag gjort det  många gånger på folk som man trodde var ens vän.För att personen betydde för en och att man kanske inte har en bra relation med dom.Jag försöker själv ha en bra relation med dom som vill se mig och träffa mig men har bra relationer med folk.
Sen kan det finnas personer i livet som man har hänt varandra hela sitt liv och man vet så mycket om varandra fast man inte bor på samma ställe.Visa tar man bort från sin lista för att man de bara inte känner dom bra tillräckligt en som man vill att de tror att de känner en. Genom att man ska berätta om sitt privat liv hela tiden fast man inte vill det.För att de ska förstå vem man är och  de vill förstå en i ens länge där man är nu.Ibland försöker jag bara säga hej:sen får den andra personen välja om de vill fortsätta att prata med mig.Även att jag inte har pratat med personen mycket den senaste tiden eller att man ser personen då och då.
Men jag vet att att EN personer inte har bort mig från min lista...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar