Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

måndag 28 februari 2011

IBLAND....

Hänt så mycket med mig nu det senast bland annat med tankar och funderingar.
Även att de gör ont i en själv måste man tänka på andra ibland.
För att förstå hur de känner också i livet och att se framåt.
Det finns dörrar som öppnas hela tiden som ser ljusa ut där finns det andra vägar som leder till nått nytt och bra..
Ett bra tips från en vän:
Där har du så rätt titta upp och se framåt är alltid bäst även om det tar emot ibland.
Jag är lycklig som jag är med den personen jag är, även att jag vill ändra på mig för att bli bättre.,,
Hoppas att ni förstår mig..Tyck inte synd om mig.....

1 kommentar:

  1. jag tror på dig!!! fötterna på jorden men blicken fäst på himlen :) kram!

    SvaraRadera