Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

torsdag 10 februari 2011

En bra Tordag...

Vaknade att min kära mor kom in och väkte mig och så kom våran extra bror in springade på 4ben/svans.Harry som är jämt bra på humör för ett gott slick menar ett"hej"på hund språket,när han hade kommmit upp i min säng.Så ville han inte gå där i från men är inte väntat men men inget hände vet att han älskar MIN sköna säng.Jag gick upp sa till Harry att- vi ska gå upp det gick inte men senare jag hade fixat mig var han inte där inne. Ville jag sätta på min favorit låt Good Song av Salem då kom jag på att den cd hade jag inte.De blev det en låt från en dans film som handlar om:Hoppet:inom oss själv att vi kan klara av allt om vi tror på hoppet.Mitt humör och tankar vaknade och jag började tänka att nu i dag är det en ny dag med NYA möjligheter som jag inte vet.Jag gick upp för min korta trappa upp till köket då hade mamma gjort MYS frukost en sådan som man har på lördagar men familjen.Det bästa var att vi åt ihop min familj, det är bara jag,pappa,mamma,Harry.För de andra bor ju inte i vårt hus nu längre, men det var så mysigt i alla fall med snö fast jag längtar efter våren nu efter soliga dagar på jobbet....Sen var de bara att fixa sig till bussen och ta en nyppa luft.....

1 kommentar: