Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

fredag 18 februari 2011

Örebro en bra stad!

Nu sitter jag i huset där min FINA syster bor i vi ska laga lite mat jag o mina päron(föräldrar)som sagt.Skönt att man ska hänga med sin familj en helg.Nu är kl.18.15 och vi ska laga lite "kek"som pappa skulle säga om vi bodde i Stockholm.Senare ska hänga med min syster Stina i kväll och hennes chuch gäng de ska bli JÄTTE kul för det är så gött att man känner sig hemma där ens syskon.....Att jag trivs i Örebro skulle  nästan att man skulle flytta hit för att gå en kurs eller hitta ett jobb.?Vem vet vad som händer om jag inte får nått fast jobb.
Nu ska jag ha en skön helg och lägga allt till honom som vill mig väl.- tack för att du är med mig.....
Nu kommer det än av mina favorit låter som jag lyssnar när jag ska få inspiration...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar