Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

fredag 26 november 2021

Snart jul

 Snart jul och snart är det första advent på söndag.I dag är det fredag snön kom jag skulle se vad för väder de var i dag.Jag tänkte att först att de skulle bli sol men de var vit och grått på himlen men ingen sol.Då är det bara att fixa mig ducha snabbt klockan är 07,40 känner mig lite stressad.Så hoppar jag in i duchen vet att nu är det fredag det finns nya möjligtheter.Så är det ju för varje dag men allt har gått bra inna buss alarmet ringer är klockan :08.12.Nu är det bara att fokusera på jag har med minde 2 väska som är mörk lila och sen lägger jag mobiltelefon i väskan.Sen när jag kommer på bussen så tänker jag snabbt,:lite stresigt mina tänder får jag ta på jobbet.När jag kommer dit är de bara säga:hejsan så får ibland en kram, en fråga;kan du hjälpa mig med mina kläder.Sen gå ut till och leka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar