Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

onsdag 3 november 2021

Feelingen är på topp

 Wow tänk att det har gått 1år och 3månader sen jag och M har setts och träffts.Det är så sjuk men har aldrig känt mig så lycklig i hela mitt liv med någon i mitt liv.M gör mig lugn,rolig har ett fint hjärta av guld.Vet hur man behandlar en kvinna.Varje gång är det som pirrar i magen när jag är med M.Om det är på telefonen är med honom.Förutom att min familj är viktig verkligen.Livet är ju helt bra för att vara sant.Vi passar så bra ihop vi är ett par som älskar att se på film hemma mycket och ta promenader på olika ställen.Att upptäcka saker med vår fika korg.Ett ställe var vi på national parken i skåne när vi hade gått 1timme satte vi oss på ett högt berg.De kändes som grymt fast vägen var hal och stenig och upp med udda stenar m.m Det var inte lätt.Men helt underbart att kroppen och fötterna fixade de.Sen när vi kom upp på berget tog vi cafe och en macka/bulle.♥️De var så härligt solen var framme samtidigt.Jag är så lycklig detta har jag önskat och tänkt hela livet hur det är i en relation.Bara att jag skriver detta pirrar jag i hela mig.Jag kan vara mig 100%vi kompletterar varandra.M sa:Du är så enkel kajsa sen log han.Jag bara flög ingen kille har sagt de till mig i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar