Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

söndag 7 november 2021

Livet är som...

 


Jag älskar denna kort som jag har tagit från internett. 
Att en konstnär/person har gjort så men färger, mönster, nyanser i bilden som man ser om man kollar på bilden länge. Jag blir nyfiken  hur den bild kan se på våra liv just nu vart vi än är så tror att vi gå framåt. Att vi kan känna oss ensamma, starka, svaga, frihet, vilja, hopp, drömmar vilsna, roliga, det finns ju mera ord.Tror att du som läser fattar vad jag menar. Att de händer så mycket som jag kan relatera i mitt liv vad jag har varit med om.Saker som har gjort mig kör, dåligt, sorgset, hoppfullt m.m.Jag ser framåt varje gång när jag kollar på fågel.Jag är fågel i mig som har vart med om massa saker för har gjort mig ledsen.Men det är skönt att jag lever på hoppet i mitt hjärta för det är skönt att jag har en tro inom mig som ger mig nya steg.Steg och pyssel-bitar som hjälper mig i min vardag.
Det som jag har vart dåligt har jag raderat, jag tänker att persone som gör en illa kan man låta vara.Så får dom skämmas för vad för skit dom har gjort mot mig.Jag är Karin Anna Vingren och jag duger som jag är ,som min pappa säger jämt:-man kan bara göra så gott man kan.
tack för att du finns pappa💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar