Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

onsdag 19 juni 2019

livet

Att satsa mera ibland än vad man tänker sig och vissa gånger är det svårt tycker jag.
Vill satsa/våga mera lite varje gång när man är nervös/orolig, då vill man gå ett steg bakåt.
För att öppna en pussel bit som är ovan i mitt liv som jag vill i växa framåt.De har jag kämpat med nu i 7månader.Det är så blandat med olika saker omkring mig och mina tankar/drömmar inom mig, som steg som man tänker att de kommer att gå bättre.Vad som har påverkat mig innan varför just då och nu i detta skedde.
Har fått råd på olika sätt om kring mig på olika sätt. 
 När jag vill något som jag går 100% men börjar på 5%  så vill jag göra det hel hjärtat, hela vägen framåt. Men ibland vågar jag inte de fast jag är driven och är social person som min familj säger om mig.Då kommer en oro mig vill bryta den.Jag var borta i helgen och fick kämpa med lite grejer.Som jag har bett länge om hur det skulle vara?Hur de skulle bli?Allt som oroade mitt hjärta och själ inom mig. Hur jag vara som person i en ny situation?Jag var lugn i början men när de närmade sig.Hela tiden var min pappa med mig han höll i min hand när jag fick lite panik.När stunden kom jag blev obekväma visste inte vad som skulle hända eller göra?När jag skrattade, pratade och log var glad men nöjt av stunden just då.När solen sken de fick mig att känna mig fri igen ville bara flygga just i vinden.
Men har inga vingar som fåglar/änglar har.Tänkte att min pusselbit i de hela vad skulle de bli?Jag hade funderingar hela vägen dit.Men de gick i alla fall har gjort en del av pusselbiten resten får vi se längre framåt. Jag är fri och min pappa har min plan för mitt liv framåt.🙏
Vet att de kan bli bättre allt kommer att ordna sig igen som jag hör min syster säga i mitt huvud jämt.💛 Hon tycker om färgen gult så det gula hjärtat som beskriver Tuss 💚


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar