Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

tisdag 4 juni 2019

En gammal bild

Vad ser du när du ser på de bild?
När jag målar så har jag en grund bild på ett papper som en skrivs typ.
Men det är svårt när mina tankar är på annat ställe när de kommer till färger.Man målar något annat vad man hade tänkt sig. 
 Jag är en person som älskar färger i min vardag. Oftast vill jag inte gå i svarta kläder fast det är snyggt. De gör en så sorgsen på något sätt då måste jag ha en färg till om jag ska svart klädsel.Typ:svart byxor, klänning och en blå kofta/glitter stump-byxor.
Men detta är en av min favorit tavlor som jag har gjort och det häftiga är att man kan se och känna hur man mår.När man ser på olika saker som tavlor eller målning, kort m.m.
Ha en bra dag...💛💚💛💭💭


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar