Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

fredag 28 september 2018

la vida


1.Vem har vart en viktig personen i ditt liv?

2.Vem får dig att ge allt när ingen tror på dig i livet?

3.När alla inte fattar hur du är som person?

4.En som ger en knuff i baken dig på och säger och visar du kan fixa detta?

En av frågorna fick vi fundera på ett personal möte för en månad sen på mitt jobb.Det fick mig att fundera och mitt huvud snurade runt.Det var svårt men sen när jag kom på svaret.Även att jag har många personer i mitt liv som man ser upp till.Sen jag bodde i Chochabamba till nu i Sverige men sen kom jag på.
Mitt svar på som jag sa på mötet var:min viktiga person är nog Tuss 💛,sa jag med glimten i ögat började nästan att små snufta.Men mina glädje tårar ville komma men jag inte visa för mina kollegor.Personer som vet vem Tuss är kan nog känna varför.De kommer nog vara i mitt liv.Även att vi bor 3 timmar bort kan Tuss ibland känna hur jag mår.

Trevlig helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar