Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

söndag 23 oktober 2016

Höst

Så denna helg har vart super bra.Firat min syster som är 30år och min svågers bror Andres som fyllde 25år.Det har vart så härligt se Skånes natur.Som man får uppleva när man kommer ner.Träffat min syster dotter Tyra❤️hålt i henne.Äntligen efter 3dagar jag kunnat njutit av att få lagad mat.Man uppsakatat mat nu än vad jag brukar göra.Även att man har mat i sitt hem.Så blir man lättare i sin magen på nått sätt.Nu i veckan blir de träning:mån,tis,fredag så blir de bra blandning med styrka och annat kul man göra på gymmet.Ha en trevlig dag.🐿🍃🍂🍁🌾🍀🕸🍓🍓🍓

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar