Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

tisdag 11 oktober 2016

Höst

Sitter och kollar på en liten kille som spelar med sin pappa tennis.Pojken står bollen åt alla håll med pappa försöker att säga hur han ska få över bollen.Pojken ger inte upp och slår på bollen.Pappan vill ge honom tid och kunskap till sin son.Det verkar som att sonen gillar det.Att se pojken glädje när han spelar är härligt.Han vill lära sig och pappan slår och slår mot sonen.Undra hur de blir när man blir större?Med mig så började jag att spela när jag var 8år.Nu är jag 28år har inte slutat än med min tennis.Kanske kommer jag att spela tennis i mitt liv.Ibland så spelar jag även med min pappa.Det är så skönt för att då kan mam slå ut all skit man har i sig.Om man är less och trött har blivit arg och ledsen som har hänt i mitt liv.Av personer som jag inte kan prata med nu.Då är tennisen min terapi att SLÅ BORT ALLT.Sen blir lite bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar