Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

söndag 30 oktober 2016

höst dag🍁🍁☀️☀️☀️

Sitat-Ett lejon som äter skräp.Det är min granne hon är 4år de sa hon till mig när vi målade lite efter en hockey match.......Helt underbar dag ute i solen. Hon är en underbar fin stora syster som tar hand om sin lilla syster på 1år.Fast lilla syster är envis och har sin egen skaper med att visa att hon vill ta plats med.Så finns det en större syster som koplar av med de försöker att lösa de problem så som händer i köket.Det är mysigt att se hur den syskon skarans kommer bli senare i livet.Om det är lilla syster som kommer att hålla ihop allt eller om det är mellan systern som fixar allt?Det vet ingen och spännande kommer de bli när de växer upp i tonåren.Skön dag att vara med en familj som är sköna att umgås med.Det är livet när man är lyckig,nöjd,glad,man tänker på att de  kanske var så här när jag och mina syskon var små.Sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar