Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

onsdag 29 juli 2015

Semester och 5km springande

Efter en lång dag i går på Ullared med nya adidas skor och annat som man behövde men inte lika mycket som förra gången.När jag åkte med jobbet så gjorde vi en mys dag för att lära känna mera varandra.Då hittade vi på havet och annat mysigt.I dag blev det en springa tur med syran och svågern runt Gestra en vacker runda i kaxholmen med skog och landet som man tänker sig.Med häst hagar,säg som växer,kosor som är pösig plats.Hus som ligger fint ut på en vacker plats här i Småland.Här brukar jag ta många promenader och funderingar om livet.När man behöver andrum och annat att tänka.Sen på slutet tog vi och en jobbigt backe som var brant med de fixade syster och svåger fint,fint.Det blev en intensiv runda med sol och lite regn men regnet i början sen så fick vi bort det på slutet,vi sprang 5km med tempo växlingar.Snart blir de lite släckt träff med Dane,Gunnel,Lina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar