Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

fredag 17 juli 2015

Hope musik

Tack Västervik för dena gången med sol ,nya upplevelser,musik live med olika Iåtar som fattade.Efter en lång dag med sol fikade vid havet.Så på kvällen så gick vi till en mysig resturang senare vid 22.00 så kom två trubbadurer.Ville inte gå där i från!Om min morbror Dane hade vart där skulle han tänkt samma sak,kunde ha suttit där till klockan 02.00.De spelade en av mina favorit låtar som Jonh Mayer har skrivit;Free Fallin.Det var som att jag flög på ett moln,kände mig lite bättre inom mig.Men även olika låtar än den.Försöker att gå vidare i livet och har de bästa framför mig.kram på er alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar