Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

onsdag 22 juli 2015

Öland

En härlig bladad dag med vind och sol och mysigt små butiker på söndra Öland.Helt okey fast jag inte har badat än vet inte om de blir nått detta år i sommar.Rätt skönt här ändå att se olika folk som har semester och vad folk har på sig.Endel har svart på sig fast det är 20+c och en en hel del har sköna sommar kläder.Nu sitter vi Sandviks hamn och väntar på mat för nu är det tid att äta nått rejält än fisk macka som jag åt vid två tiden i dag.Sen blir det nog en spring runda i kväll men jag vet inte hur långt det blir i kväll.Om jag inte springer i kväll blir de nog efter frukost om jag inte orkar i kväll,men mitt mål är att springa 1mil varje dag för att nå målet att känna hur det blir till hösten.När vi på jobbet ska springa tjej milen i Stockholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar