Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

fredag 20 december 2013

Mig

Under mitt liv har jag mött många personer som ser på mig annorlunda eller vet vem jag är.Denna tavla ser jag i mig.Vissa gånger har jag de svårt med min dyslexi och jag fattar inget.Då känner jag mig som den mörk lilla stora färgen klicken.Jag då vet inte vad?Eller hur jag ska göra?Men denna tavla är som min vardagliga terapi som ger mig kraft.Mitt målande har jämt var en lättnad då kan jag må bättre.Och mitt huvud släpper allt.Denna tavla skulle blir en glass med massor av härliga kullor med massor av härliga färger.Sen blev de annat,som denna tavla.Det var inte planerat men mitt huvud bestämde nått.Att denna blid skulle bli ur mitt huvud och själ.När jag målar så slappnar jag av.Älskar denna tavla.!!:)...Jag är inte rädd berätta mitt liv för andra...Min syster har sagt till mig: du är fantastisk ändå fast du har dyslexi,det finns fördelar med det också.DU målar härligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar