Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

söndag 29 december 2013

Belem

Vi kom till Belem vid 03.00 i natt och åkte från Rio de Janerio vid 22.24.Sen sov vi på flyget jag och Frida och Petrus.Vaknade upp och var trött.Att klockan är 03.00 på natten och man ska vara pigg.Det brukar jag inte göra i vanliga fall.Låter det rimligt för en svenska tror du?.Men nu i dag har vi badat i detta härliga väder.Det känns som att det är 35 grader Sol.I Belem är det varmt men varmare än i Rio.Det som inte förstår hur varmt det är.Så kan jag berätta att det är som:Att gå in på Universumet i Göteborg.Där de har den stora jungel skogen.Så varmt och lite mera.Vi bor i ett hus som tillhör en kvinna i en pingst församling här i Belem.Kvinnan är på semester i Rio nu så vi har fått äran att bo här..Jag är tacksam över denna resa på har på börjat nu med min familj.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar