Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

fredag 12 april 2013

Malta-Sverige

Från att sitta på en skolbänken i 23 grader sol och har ätit på favorit restaurangen.Sen kommit hem till Sverige och man ser att det är lite kallt.Känner jag mig LAGOM bra nöjd!Glömde säga på lördagen när vi åkte till Valetta som är huvudstad i Malta.Så stod det 10 st hästar med män på häst ryggarna.Det var sol och skönt.Vi tänkte är det jämt så här på lördagar vi stora gatan?Hm..så kom det en ny BMW svart så såg vi någon sitta där som var i finklädder.Sen frågade vi en polis där och då sa han att i dag var set val i riksdagen i Malta och att det var Presidenten som kom i bilen.wow de kom för oss!Ne kanske var de inte så.Men var 5:e år har de val i Malta kul att vi var där just då.Nu ska jag ta mig en svenska frukost i kaxholmen.Lagom kan de bli om man vill.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar