Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

måndag 29 april 2013

Lika?hm

Detta är min mamma vi är rätt lika..Lika i vadå tänker DU som läser detta;)Hm.Jo kan se likhet när jag ser på kort av mig själv att jag var lik henne i ansiktet.Har sett att hon valde att klippa mig som pojk fryser när jag var mindre.Kanske har jag fått den där pyssel grejen?Vi är lika i sättet någon tänker?Att vi gillar att sy ihop.Kom ihåg att den första klänningen var ljus blå.Det var till min kusins bröllop Claudia.Vi älskar att sola mycket?En enkel lång klänning kände mig som Askungen just så.Att vi är lika som mor och dotter.Att vi gjort en resa ihop det har nog vart de bästa som vi gjorde ihop. Om du har mera grejer som du tycker att jag och min mamma är lika o så skriv här eller:på Facebook.så sök mitt namn:Karin Vingren



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar