Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

tisdag 2 april 2013

Lagom sol?

Tänker..tänker färger och mönster.?Ska jag ta med kjolar, linnen lite mera.Ny väska el den gamla?Kommer de att regna mycket?Kommer de vara mycket sol el lite tror på mycket sol.Men klänningar?hm..hur många?Kanske inte hela garderoben!De kan bli lagom..el mera snygga skor?Kanske de jag fick på min födelsedag:de turkosa?......Nu vet jag!..tar med mig lagom med allt men bara för 7 dagar.:) Men vad är lagom?..Är de när vågen säger 15 kg bra?Va..va..Vi får hoppas att se vad vågen säger.SPÄNNANDE!Ska man hoppa av glädje då?.Att bli bra. Jag och min mamma ska till Malta på torsdag..från Skavsta flygplats..hejdå Sverige



1 kommentar: