Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

tisdag 12 mars 2013

Små gula citroner..

Jag var med min kompis Linda som jag har jämt så kul med.Var på bio i kväll och såg filmen små gula citroner.Den var jätte bra !!!!sen gick vi och åt.Då fick vi se melodifestivalen när vi åt på restaurangen...har pratat med min syster Tusse i kväll på mobilen.Så kul bara att jag kom inte på ett namn?😗lite pinsamt var de när jag inte kom på vad personen hette.När jag pratade med Tusse!Hon ringer när Jon känner för de.;)Vi har nått som är bra..de har jag med mina 2 syskon också,så får jag inte glömma min extra syster Lina som närmaste mig just nu av alla mina syskon.nu är klockan 00.30 jag ska sova..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar