Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

tisdag 12 mars 2013

Lång dag

Nu har de vart en lång dag från att jobba och sen försöka att ta de lugnt.Sen sättas på en buss med kids fr mellan till högstadiet.å detta prata men men alls har vi vart i den åldern.Så framför en har man en musik kille som pratar om sina Goa låtar.Visar sin kollega bredvid..så tänker jag för mig själv:underbart med folk som är som han. När vi kom fram blev de mat och buffé.Efter en långa och härlig stund går vi in till operan och vi går in i salen.Stor för min smak och maffig.Vill säga med detta är jag nöjd med denna kväll och det har gått bra.Nu sitter vi till baka från Göteborgs CHESS..så fyller min mamma 53 år i morgon de kan inte bli bättre.God natt från buss livet...klockan är 22.43 och alla kids i bussen är glada,kanske trötta,Who know what?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar