Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

söndag 23 december 2012

kan du fixa,kan du handla.....?K-javist

I morse har satt jag och mina 2 syskon med min svåger och åt frulle:frukost.Då började jag att med att ta fram min nya pyssel bok.Då gjorde vi snö flingor och en stor stjärna som blev så bra och att min svåger var trevlig i han närvaro.Fast han inte tycker om att pyssla med det blev trevligt för han är ju en rolig svåger tycker jag själv.Sen mitt i allt så började min syster med kors ord,jag tänkte att jag skulle hjälpa till.Men de gick till slut att jag började att skratta för jag var flum trött på morgon kvisten som jag var just då.Stina sa:Det är så roligt när Karin tycker de är jätte kul och börja skratta åt sig själv,har jätte kul.Det är bra att hon tycke om min humör som är konstig ibland.Det är inte många som fattar de men stina tycker om min humor.
Nu har jag kommit fram till alla i köket säger:kan du göra detta.?kan du hämta mjölken?Kan du vispa grädden?kan du kanske gå upp till affären?,kan du fixa plast skåpet för jag ser inte vad de ska ligga(pappa). Jag säger:jovisst de kan jag men att jag vill helldre skriva men men..ha en bra jul och Ny år...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar