Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

onsdag 26 december 2012

GOGOGOGO!!!!!


Av allt jag ser och hör på youtube tycker jag nog detta är den bästa videon som finns...
att min grymma kusins band är GRYMMA på att göra musik så grymt bra!
blir så glad när jag hör låten och får energi och kan se på den flera gånger igen och igen.Du anar inte Noah..med denna låt blev en av mina sysslor roligare på jobbet.När jag hörde denna låt så fick jag en kick,det gav så mycket.nu jag inte kan höra låten längre för jag har inte spotify. Jämt har jag låten i huvudet när jag sveper mina bord och torkar bort allt från dagens lunch.
Tack Indevotion! ;)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar