Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

torsdag 20 december 2012

hela mig


ska sova och allt blir bra tänker jag,sen hör jag nått när jag ska blunda.Ett ringande. Vet inte vem de är?Kollar sen kommer känslan:vad säger jag?Hm.:hej,ja måste sov,tänker?kram.Allt samlar sig i huvudet jag min kropp skakar hela jag.Hur ska de bli?Sen hör jag.

En röst som bli lättnad men ändå nervös i min kropp jag skakar och skakar ,tårarna kommer igen.Trodde att de försvann sen innan jag skrev ett brev och tänkte hur kommer...jag?...senare släcker jag lampan och sover efter en lång stund av rösten jag fick höra i mitt öra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar