Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

onsdag 25 maj 2011

NU SPELAR JAG EN VISA!

Efter en jobb dag gick jag till affären för att handla lite granna hem till Hunnerydsvägen 56.
När jag gick ut ur Ica så tänkte jag tur att inte regnet kom nu,för att det har jag redan vart med om i dag.När jag har ute med alla barn på jobbet med mina kollegor där.Just i dag var jag sugen på pasta och baconsårs. Men när jag satt min mat i munnen så hade jag för mycket vitlöks krydda så det blir nog mera koll på mat rätten.Om jag gör samma rätt igen så måste jag ha mera koll på kryddan.För det stack i halsen det är inte så trevligt.Sen blev det en lång och skön promenad med min mor och Harry, vi tog gästra promenaden den som har en lång backa upp och sen är det vackra hus och skog.När vi skulle gå hem senare på slutet av promenaden så kom vi till Solbacken,det bästa är att där i från är det den VACKRASTE utsikten jag vet.Där ser man Kaxholmen/Landsjön och Vättern som en vacker utsikt!Plus att de som bor där upp har en jätte fin utsikt.Sen gick vi hem till Kärrliden 11, för att min mor bjöd på jordgubbar och vanilj-fil till ett bra program som heter halv 8 hos  4stjärnorna.
Nu snart klockan 21.00 blir det Grey's Anatomy på 5an som jag inte har hemma hos mig på Hunnerydsvägen 56.

NU SPELAR JAG VISA:You bring the sun out,det är en av mina många favorit låtar.
Detta är min Morbror: Danne Ekbolm
.........Tack för att DU finns...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar