Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

måndag 6 juni 2011

SOLEN;)!

Det var konstigt när jag vaknade upp i morse!Var jag inte hemma..hm..?!?Just det jag var i min lägenhet på Hunnerydvägen det var skönt då vill Harry(hunden).Efter vi hade gått ut gick jag och gjorde mig lite frukost så satt jag på min trapp ute,och solen lyste på himlen och de var så varmt och skönt.Där var min granne som var ute och lekte med hans tjej kompis.Han är ca 4år och är en skön liten kille som vill vara i nuet och bara njuta av livet gör alltid nya saker hela tiden,för mig stör han inte mig.Han klättra i träd,prata med personer och åka kick-bike för att visa att han är stolt att han har en.Han är glad och har jämt nått glatt att säga och han skrattar och en rolig kille med många idéer som han pratar med mig.Varje gång jag ser han ute och leker vill man bara vara liten igen och gå till baka till sin barndom.Då man inte behövde man inte tänka på allt man ska göra nu,som om man vill bli nått ska man gå utbildning kanske på en högskola i 3år efter gymnasiet som en del gör.Det trodde jag att jag skulle göra en dag men det sprack även att jag ville det skulle de inte funka. Ville vara som andra personer som har en utbildning senare kan jobba på vilken förskola som helst.För de har en bra utbildning.... Veta hur en barn tänker om de gör en sitt självporträtt,hur de tänker om roll-lekar m.m. Sånt jag inte fattar ibland.Att man får mera en inblick i sitt tänkande....önskar att de fanns väg.......
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar