Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

tisdag 10 maj 2011

Hopp

10/5
Nu har jag fått min nya utsikt från den 1maj som jag fixade med alla mina möbler till en en lägenhet.
Det bästa är att den har en jätte fin utsikt från mitt vardags rum, att jag kan gå ner till bussen på 5min ca.
Sen att den är så ljus och fin och mina möbler går in är ett pluss.Har inte sett upp något på vägarna än men jag får nog fixa det senare.Att den är en 2:a på 51kvadrat Meter..gillar lägenheten så mycket...jag skulle pyssla i går men det blev inte av men de får nog bli i dag innan jag går och sjunger...
Nu ska jag tillbaka från min rast som går ut snart...
Ha det så bra i solen där ute,...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar