Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

lördag 9 oktober 2010

Lördag med sol

Denna dag blev lite stressig på morgonen...klockan ringde mot 08.00 men sov till kl.08.45 senare.Sen gick jag och kolade på klockan igen då var det tid att ta ut Harry och Sigge de skulle ut och trasats lite på morgonen som vanliga hundar gör.Det gick fort denna gången för båda två.Sigges matte är i Ukraina så han har lekt med vår hund Harry.Nu var klockan mycket tog lite för min halls sen gick ner till toan för att fixa mig nu var kl 09.30 det var bara att ta på skona och gå till övningen.Senare tog jag och mamma en promenad med hundarna i det fina vädret.
Nu blir det äppel-kaka...muuuuuummmssssss..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar