Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

fredag 15 oktober 2010

FREDAG...

Nu är det fredag har tänkt på vad som är lycka för mig denna vecka.
Men ordet= lycka kan betyda olika för många personer i olika perspektiv på hur man ser det. Här kommer lite vad jag tänker om ordet LYCKA..kanske tänker jag fel tycker du?Men jag hoppas att DU förstår mig ändå.Om tänker att detta glömde jag så kan du väl skriva till mig då.


Vad betyder LYCKA för DIG?Själv tänker jag att de kan vara att man blir glad för något som man har längtat efter.För att man vill dansa  och man blir så TOK GLAD för man har tur och kan känna sig bekväm . När man  har LYCKA i livet.Som när det går framåt på en räls ett bra sätt.Lycka kan var något som man inte kan känna på eller att ta på ordet LYCKA.När man har jobbat sig fram till punkten att man har LYCKA i det man gör.Om man gör nått litet, mittemellan eller stort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar