Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

onsdag 27 oktober 2010

Fest

Nu kanske ni undrar VARFÖR det är en bakelse på sida?Kanske tänker inte Karin hur hon tänker om detta.Men i helgen var jag på ett 85år fest och det är därför har jag en bakelse det var fint fint mycket människor som man kände.Alla som var där var så fina.Personer som man inte hade träffat på länge i alla fall= härligt var det, de var sång och hurrande.Hon som fyllde 85år satt på sin stol fin och glad hela kvällen och var nöjd med att alla fick ett plat sitt fin rum.Men jag var glad för hennes skull och för jag ville att denna dagen skulle hon minnas resten av sitt liv.Frågade henne om hon var lycklig i ögonblicket?Så kolade hon på mig och sa: jag är så lycklig, Där satt hon  med café och sin tårta bredvid mig sen började de prata och skratta i det stora rummet.Det var tänt med många ljus och man kände värme,glädje och kärlek i rummet.Den kvällen kommer jag ALDRIG att glömma..<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar