Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

torsdag 16 maj 2019

mm....

Min tid är nu
Jag sa till min mamma i veckan. När hon satt och sydde ett par byxor vid symaskinen.
Karin-Då vet man att det är 3st par som ska gifta sig som par i sommar.Så är de...men jag finns kvar i mitt hop i mina drömmar vad jag vill göra.Tog mig mod att samla mig.Ville gråta men de kom inget.Vad skulle hända om jag hade gråtit?Skulle jag tänka att de är synd om mig.?Nej🙋...jag har de bästa jobbet med de bästa kollegorna som jag trivs på lyckans förskola.
Min stora familj💖💙💚💛💜🙏
Alla barn💗och skratt som gör en glad i alla stunder.Som man behöver varje dag.!Stunder man ser de växa extra när man ser glimten deras ögon:att detta klarar jag.Så blir man rörd i hjärtat, de brukar komma för mig glädje tårar.
Som min mormor och farmor brukade göra när de var glada.Om det är små saker till att sjunga med kidsen m.m.
Sen satte jag mig i sängen vid hennes sy rum, såg på hennes prov docka som hon har där. Hon har en gammal brud slöja av vit tun nät med blommigt mönster. Jag släppte tanken gick vidare.Tänkte okej man behöver inte gifta sig, de finns många som är ensamma. 
Min pappa säger att det är vanligt att man lever utan någon vid sin sida, men att ha sin familj naturligtvis.Kanske är han orolig att jag ska känna mig ensam igen. Det är min mag känsla som jag får varje gång när han hämtar mig efter träningen? Han bryr sig om mig är det skönt.Jag känner mig tacksam över själv att man jobbar och fick jobb efter gymnasiet.✊💗💗💗💪💫💫💫💫
I will never give upp on my hopes!




      



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar