Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

fredag 3 maj 2019

DRÖMMER,VILAR SER MED FRAMÅTGLIMTEN

DREAMING RESTS WITH THE GLEAM=💫
SONAR DESCANAR CON EL BRILLO=💝
DRÖMMEN VILAR SER MED FRAMÅTGLIMT

Kom på denna mening i dag när jag satt efter en härlig dag hos frisören efter jobbet. Jag tänkte att vad min är?:längtan, drömmarhop och liv är inför detta året 2019 till 2020.
För att jag måste ha något som jag kan sätta ord på. Att uppleva små saker i egna vardagen som man inte har tänkte på. Jag ser framåt steg för och drömmer vad gud kan göra i mitt liv.Han vet ju vad som kommer att hända. För mig att få hop mera i min vardag är när jag tar tillfället och joggar ute.Det får mig att ha en längtan och att jag ska klara detta mål.
Jag joggar /löper i min egentakt inför tjej milen i Stockholm som jag håller på att träna till nu sen april.
Målet med träningen är att ska känna mig bra inom mig och att få mera hop i mitt liv.Även om det är svårt ibland känt så kämpar jag emot de och jobbar med. Som i dag efter frisören och hade kommit från HM affären. Då såg framför mig ett par som kysser varandra i det perfekta tillfället i stan.De struntade  i allmänheten på stan. Min tanke var just: aha oj göra?🙈 ska jag ta kort nu på dem att för de är så kära i varandra.?Hm..nej så kan ma inte göra. Men då gick jag bredvid och tänkte och mina känslor kom fram... Paret på stan som stod och pussades. Nu måste jag gå vidare och se mina drömmar fyllas av de jag behöver. Jag ser framåt och har liv inom mig vad mina drömmar ser framåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar