Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

torsdag 20 december 2018

Vad gör dig lycklig?

Vad gör dig lycklig i livet?Jag är lycklig med mitt liv kämpat länge.Har kommit fram att det jag inte hade tänkt för 5år sen.De jag jobbat mig fram nu.Har en större familj nu står mera på en egna fötter.Lärt mig hur andra personer har reagerat sen jag träffade H❤️.När andra har tyckt att de har vart fel så har jag struntat i folk.Som har reagerat på lite olika sätt.Så har jag lärt mig.Att ingen kan gå in och säga hur man ska vara.Jag har de bra på mitt jobb har fått mycket glädje av kidsen.På olika sätt det har styrkt än.Har börjat spela tennis igen i en grupp med olika personer det blir jag också lycklig för.Som har gjort en bra att min kropp tränas igen på nytt...!..Vad är lycka för dig.?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar