Mitt foto
Jag är en glad person som vill mycket i livet och som tycker om att lära mig nya saker. Jag får mycket inspiration av människor i min omgivning.Vad som än händer i livet är det bra att man har hoppet.

torsdag 6 december 2018

Drömmar i framåt i livet

I går var jag hos frisören och gjorde de jag hade drömt om att göra länge...💁
De blev så bra💯💚Från att gå till blont till nått fintare..Jag blev så nöjd!!Jag kände mig så snyggaste i stan😁.Fast de var en känsla bara.Att få håret i lockigt l loved it..När man har de rakt jämt.Sen tar man på filter från instgram de blir snyggt.Jag brukar inte ofta till frisören men nu biev de så bra.Min kollega EP hon känner mig bäst på jobbet.Hon säger att jag kan visa mina känslor på mina sidor:glad,ledsen.orolig m.m.Vi behöver inte prata ofta men ibland räcker de med en kram.Så blir de bra...Hon är bra!👊💪🏾Jag är så lycklig 🌹./nu säger vi Buens Noches

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar